52 minutter
Er du én af de 50% e-commerces, der sender generelle e-mails ud til alle dine subscribers? Så håber vi på at kunne gøre dig meget klogere i dette webinar hvor vi har selskab af Dion Førslev Pedersen fra Clerk.io til en snak om fordelene og ulemperne ved personaliseret og segmenteret indhold.
I dette gratis webinar vil Casper Ackermann fra Ackermann og Dion Førslev Pedersen fra Clerk.io besvare spørgsmålet om, hvordan man som e-commerce kan øge sin konvertering og omsætning med personaliseret, segmenteret indhold. Du vil få et indblik i vigtigheden i at personalisere dine budskaber, hvilke resultater personalisering kan skabe for en e-commerce og hvilke funnels og produktværktøjsstrategier du bør bruge.
Det har nu mundet ud i en rapport, som frigives i slutningen af 2019. Før rapporten bliver frigivet, har du dog mulighed for at få indblik i rapportens findings i et live webinar. Webinaret afholdes af Casper Ackermann, Partner i Ackermann, og Julian Raymond, Partner i analysevirksomheden, Ficans Analysis. Ficans Analysis har gennemført analysen og vil tage dig som seer igennem de forskellige findings, mens Casper Ackermann vil koble analyserne af e-mail marketingen til, hvordan de skal forstås i en praktisk kontekst.
I webinaret vil du bl.a. få indblik i: