Leadgenerering

Flere modtagere giver bedre resultater.

Du skal have en modtager

Der er én helt essentiel ting, som du ikke kan undvære, hvis din e-mailmarketing skal være effektiv. Og det er uanset, om du arbejder med B2B eller B2C:

Permissions.

For der er ikke meget ved at sende brandskabende og salgsfremmende e-mails ud, hvis du ikke har nogle subscribere at sende dem til. Og jo flere du har, jo bedre et resultat kan du skabe.

Strategien findes i din data

Du har rigtig mange muligheder, når du skal have flere subscribers. Skal du for eksempel forsøge at indhente dem med et white paper, en gamification-kampagne eller en rabatkode? Og skal kanalen være Facebook og Instagram Lead Ads, skal det være en landingpage eller skal du finde dine subscribere via Linkedin Lead Ads?

Svaret finder du i din data.

Dataen fortæller os om købevilje- og adfærd

Når vi genererer leads for vores kunder, så tester vi altid på hvilke aktiviteter, der virker bedst på kundens målgruppe.

På den måde får de nemlig ikke kun flere permissions. De får også en håndfuld brugbar data om deres nye subscribere fra det sekund, de får deres permission. Data, som vi efterfølgende kan bruge til at analysere os frem til, hvilken kanal de mest købestærke subscribere kommer fra.

Og endnu vigtigere;

Data, som giver os et indledende indtryk af, hvordan vi bedst overbeviser dem om at købe kundens produkt senere i e-mailflowet.

Vi indsamler permissions dér, hvor din modtager er

Facebook Lead Ads
Du har mange muligheder med Facebook Lead Ads. Det kan fx være et white paper, et webinar eller en konkurrence.
Instagram
På Instagram har du samme muligheder, som du har på Facebook. Her er især den yngre målgruppe talstærkt repræsenteret.
Gamification-kampagner
Øg chancen for at få en permission med en gamification-kampagne. Du kan bl.a. vælge mellem julekalendre, lykkehjulet og quizzer.
On-site
Vi gør din hjemmeside bedre til at generere permissions. Det gør vi bl.a. med landingpages, pop-ups, fly-ins og spin-to-wins.
Linkedin Lead Ads
Hvis du er B2B-virksomhed og gerne vil indhente relevante permissions, kan Linkedin Lead Ads være utrolig værdifuld.
Youtube Lead Campaigns
Er din målgruppe meget på YouTube? Så er YouTube Lead Campaigns, et godt sted at være tilstede med en lead-kampagne.

Klar til at komme i gang?
Book et kald med os