Test jeres vigtigste kampagner med
E-mail Campaign Surveys

Vil I have svar på om jeres målgruppe forstår jeres kampagne, hvordan de interagerer og handler med indholdet og hvilke konkrete ændringer I bør foretage, for at få det optimale ud af en kampagne?

Med vores E-mail Campaign Survey-værktøj kan I få svar på alle disse spørgsmål.
Anne Marie
Verificeret
forstod du budskabet i kampagnen?
Ville du købe produktet?
Hvad handler mailen her om?
Forrige
Næste

Stop med at sende kampagner ud i blinde

Når I skal lancere en ny kollektion, lave en tilbudskampagne eller noget helt tredje, er det ofte det første nyhedsbrev som bærer en stor del af omsætningen. Det ved vi fra vores arbejde med bl.a. SOUNDBOKS, Shaping New Tomorrow og mange flere.

Derfor har vi bygget et værktøj der kan hjælpe med at teste jeres vigtigste kampagner og vise jer hvor I kan optimere dem.

Med E-mail Campaign Survey-værktøjet, tester vi jeres kampagne af på flere hundrede danskere, i en målgruppe der ligner jeres. Vi samler og kvantificerer deres svar, således at i efter blot en uge får insights på, hvilke konkrete ændringer i bør foretage i jeres kampagne, for at få flest mulige af jeres subscribers til at foretage de ønskede handlinger.
Badge
wow
invisible
Rebekka, 28
Respondent
Hvorfor teste?

Fordele ved at teste kampagner med surveys

Vi tester jeres kampagne på danske respondenter i jeres målgruppe.
I får data og helt konkrete indsigter i, hvor I kan forbedre jeres kampagne - inden I sender den ud til jeres subscribers.
Få svar på de vigtigste spørgsmål: forstår målgruppen hvad kampagnen handler om, om de forstår budskabet, hvor mange der er købsklare og meget mere.
Kom i gang

Book et 30. min. kald med Emil og hør alt om værktøjet