Raptor

Hvilken type indhold vil du reagere mest på: Indholdet der er skræddersyet til dig og dine interesser, eller indhold som ikke er relevant for dig?

Svaret er nok indlysende - men det er løsningen måske ikke altid.

Det danske SaaS-værktøj Raptor kan være din løsning. Det er et værktøj, som bliver brugt af webshops og retailers til at gøre den digitale oplevelse mere personlig for slutbrugeren. Raptor kan fx hjælpe dig med at personalisere de produkter, en besøgende bliver præsenteret for på en hjemmeside. Det gør den ved at kigge på den besøgendes adfærd og tidligere sete produkter. På samme måde kan Raptor også hjælpe med at personalisere indholdet i dine e-mails, og kan også hjælpe dig med at udsende e-mails, der bliver sendt på baggrund af en subscribers adfærd. 

Her hos Ackermann bruger vi ofte Raptors værktøj, og har samarbejdet med Raptor på en lang række kundeopgaver. 

Fordele ved

Raptor

Du kan både personalisere indholdet i dine e-mails og udsende triggered e-mails baseret på adfærd
Du kan samle data på dine kunder fra f.eks. dit website, sociale medier, CRM, POS og andre datakilder i Raptors Customer Data Platform (CDP)
Du kan analysere på effekten fra f.eks. de personaliserede produktfeeds i dine e-mails fra Raptor ved brug af UTM-trackingparametre

Book et gratis sparringsmøde