Customer.io

Arbejder du i en SaaS-virksomhed eller i en app-virksomhed? Så kan Customer.io være et rigtig godt bud på en marketing automation platform til dig.

Platformen er blevet gradvist mere og mere populær de sidste par år, og den kan hjælpe dig med at målrette din marketing til både leads, brugere, abonnenter og alt midt imellem. 

Med Customer.io kan du f.eks.:
- opbevare subscribers og lagre deres data
- målrette marketingbudskaber på både SMS, e-mail, in-app samt push-beskeder til subscriberens mobil
- overføre data fra customer.io til bl.a. Facebook, så du kan skabe et sammenhængende mediebillede overfor subscriberen med annoncer, der er tilpasset til den enkelte. 

Vi har arbejdet tæt sammen med Customer.io i flere år her i Ackermann, og kender derfor indgående til platformen og dens muligheder. 

Fordele ved

Customer.io

Du har mulighed for at sende marketingbudskaber via både e-mail, SMS, in-app og push-notifikationer til dine subscribers
Du kan overføre data til Customer.io fra din datakilde og drage nytte af platformens veldokumenterede API. Customer.io giver dig også mulighed for nemt at trække data ud af platformen og over i eksempelvis dit datawarehouse
Med Customer.ios kraftfulde segmenteringsværktøj kan du gruppere din subscribere. Du kan f.eks. gruppere dem efter hvilke sider, de har besøgt eller hvad de foretager sig inde i dit produkt eller din app.

Book et gratis sparringsmøde