Custimy

Er du nysgerrig på at finde ud af, hvor dine kunder kommer fra, hvornår de forventes at købe fra dig igen og hvor stor risiko du har for et churn?

Så skal du læse videre!

Custimy er nemlig en dansk Customer Data Platform, som indhenter og analyser din kunde-, produkt- og ordredata via en integration mellem din webshop og platformen. Den data bruger den til at udarbejde analyser og konklusioner om din forretning - og de analyser vil bl.a. kunne besvare ovenstående spørgsmål. Analyserne bliver hele tiden foretaget i real tid, da ny data bliver overført løbende. Skulle der f.eks. komme en ny ordre, vil dataen herfra blive sendt direkte over i Custimy-platformen. På den måde kan du altid se et øjebliksbillede af din forretning, dens udfordringer og dens muligheder. 

Og det er guld værd, når vi snakker e-mailmarketing! 

Først og fremmest fordi at alle resultaterne fra analyserne kan bruges til at optimere løbende på setuppet og segment-opbygningerne. På den måde sikrer du dig altid, at du får mest muligt ud af dit setup. Men Custimy kan faktisk også bruges til at danne segmenter på tværs af dine kunder, som du så efterfølgende kan bruge i din e-mailmarketing.

Vi har arbejdet tæt sammen med Custimy, og har hjulpet flere kunder med at få det maksimale ud af platformen. 

Fordele ved

Custimy

Med Custimy får du et hurtigt overblik over hvilke kundesegmenter, som er dine bedst performende.
Den viden (og mange flere resultater) kan du bruge til at tilpasse din marketing.
Og så kan du bruge Custimy til at danne segmenter, som du kan gøre brug af i din e-mailplatform.

Book et gratis sparringsmøde