Countdownmail.com

Ved du, hvad der virker enormt godt, når du skal overbevise din subscriber om at klikke i din e-mail?

Urgency og scarcity - altså, et begrænset tidsrum eller et begrænset antal.

Men i stedet for at skrive nogle af de lidt mere salgsaggressive sætninger som “Skynd dig” og “begrænset antal”, så findes der nogle værktøjer, der i stedet for viser urgency, så du ikke på samme måde behøver italesætte det. 

Og her er add-on værktøjet countdownmail.com et rigtig effektivt værktøj!

Herinde kan du nemlig bygge nedtællingsure - såkaldte countdowns - som du både kan bruge i dine nyhedsbreve såvel som dine automation e-mails. Du kan f.eks. tællle ned til, når et bestemt tilbud starter, når et tilbud slutter, når et produkt lancerer eller når billetsalget til en konference starter - kun din fantasi sætter grænser. 

Med et nedtællingsur i dine e-mails visualiserer du overfor dine subscribers, at de skal handle nu. Og da vi mennesker afkoder visuelle elementer langt hurtigere, end vi afkoder tekst - og da vi i øvrigt lagrer visuelle elementer og tekstuelle elementer separat - har du mulighed for at tydeliggøre dit budskab og hæve konverteringsraten betydeligt i dine e-mails. 

Det er i hvertfald dét, vi bruger countdownmail.com til her i Ackermann - og med stor succes. Vi bruger værktøjet på tværs af kunder fra forskellige markeder til at parkere alt fra produktlanceringer,  billetsalg, tilbudsperioder og meget, meget mere. 

Fordele ved

Countdownmail.com

Værktøjet giver dig mulighed for at bygge nedtællingsure, som du hurtigt kan implementere via basal HTML i dine e-mails - og det er uanset hvilke e-mailplatform, du benytter
Du kan designe dine nedtællingsure, som du har lyst med den indbyggede editor og få nedtællingsuret til at matche dit brand
Denne form for urgency er enormt effektivt - både i dine nyhedsbreve og i dine automatiske e-mailserier

Book et gratis sparringsmøde