Content

Fang modtagerens interesse i en fyldt indbakke.  

Du er i hård konkurrence

Der bliver dagligt sendt mere end 306 milliarder e-mails ud verden over. Du er altså i benhård konkurrence om din modtagers opmærksomhed.

Spørgsmålet er bare; hvordan skiller du dig ud?

Skil dig ud med content

Der findes enormt mange muligheder med både video, GIF og billeder i e-mails, som kun de færreste virksomheder udnytter.

Og det er din fordel.

Du har nemlig mulighed for at skille dig markant ud fra resten. Dine e-mails vil fremstå langt mere tiltalende end størstedelen af de e-mails, dine modtagere ellers modtager.

Og du vil hurtigt kunne se en betydelig forskel i dine åbnings- og klikrater.  

Content, som du kan bruge på flere kanaler

Godt content skabes, når vi kombinerer vores kompetencer med din virksomheds DNA. Derfor starter vores samarbejder altid med et møde, hvor vi får klarlagt, hvordan vi bedst forener de to.

Det møde bruger vi som referencepunkt, når vi producerer video og billeder til dit e-mailsetup.

Men du kan også bruge det på dine andre kanaler.

Vi ved, at dine kunder og subscribere interagerer med dit brand på flere kanaler. Derfor gennemtænker vi også, hvordan vores content kan bruges på tværs af dit marketingmix. På den måde skaber vi nemlig holdepunkter - både i og udenfor e-mailen - som dine subscribere vil interagere med og huske dig for.

Du har flere muligheder for godt content.

Video
Vi producerer videoer - i og udenfor vores contentstudie -, som du kan bruge i dine e-mails, på en landingpage eller i en Lead Ad.
GIF
En video i en e-mail kan hæve dine klikrater med helt op til 300%. Og det er netop, hvad en GIF er. Vi kan enten lave den af en produktvideo eller animere den selv.
Produktbilleder
Vi har alt det nødvendige udstyr i vores contentstudie til at producere flotte produktbilleder.
Personbilleder
Mangler du personbilleder til at personalisere dine e-mails? Lad os tage nogle autentiske, troværdighedsskabende og elegante billeder af jer.
Rapportering
Vi giver dig en månedlig rapportering på din e-mailmarketings performance. Her kan du se forrige måneds resultater og næste måneds fokuspunkter.
Optimering
Din målgruppes adfærd vil løbende ændre sig, og det skal dit set-up derfor også. Derfor split-tester vi altid og optimerer løbende ud fra resultaterne.
Mød en kunde

Content for Frederik Bagger

Vi driver på månedlig basis e-mailmarketing for den danske designvirksomhed Frederik Bagger. Her har vi produceret video til brug i e-mails, på landingpages og som leadgenerering.
“E-mail står nu for 40% af vores omsætning online takket være Ackermann”
Frederik Bagger

Klar til at komme i gang?
Book et kald med os