Der bliver dagligt sendt mere end 306 milliarder e-mails ud verden over. Du er altså i benhård konkurrence om din modtagers opmærksomhed.
Spørgsmålet er bare; hvordan skiller du dig ud?
Der findes enormt mange muligheder med både video, GIF og billeder i e-mails, som kun de færreste virksomheder udnytter.
Og det er din fordel.
Du har nemlig mulighed for at skille dig markant ud fra resten. Dine e-mails vil fremstå langt mere tiltalende end størstedelen af de e-mails, dine modtagere ellers modtager.
Og du vil hurtigt kunne se en betydelig forskel i dine åbnings- og klikrater.
Godt content skabes, når vi kombinerer vores kompetencer med din virksomheds DNA. Derfor starter vores samarbejder altid med et møde, hvor vi får klarlagt, hvordan vi bedst forener de to.
Det møde bruger vi som referencepunkt, når vi producerer video og billeder til dit e-mailsetup.
Men du kan også bruge det på dine andre kanaler.
Vi ved, at dine kunder og subscribere interagerer med dit brand på flere kanaler. Derfor gennemtænker vi også, hvordan vores content kan bruges på tværs af dit marketingmix. På den måde skaber vi nemlig holdepunkter - både i og udenfor e-mailen - som dine subscribere vil interagere med og huske dig for.