Hubspot eksperter

HubSpot er en af de mest udbredte CRM, salgs- og marketingplatforme og kan benyttes af en lang række forskellige virksomhedstyper - lige fra e-commerce retaileren og konsulenthuset til den store internationale virksomhed. 

Hubspot er en avanceret alt i én løsning

Med HubSpot får du én platform, hvor du både kan udsende almindelige nyhedsbreve, bygge avancerede e-mail- og marketingautomation flows og få indsigt i vigtig data til at forbedre din strategi løbende.

Som e-commerce virksomhed kan du eksempelvis bruge din kundedata fra deres køb til at trigge diverse post-købs flows, som så er gjort personlige og relevante for hver kundetype.

Men HubSpot er også relevant for dig som B2B virksomhed. For her vil du nemlig opleve, at HubSpot giver dig gode muligheder for effektiv leadscoring, der kan identificere relevante leads blandt dine subscribers. Hvis du så samtidig bruger HubSpots CRM software, kan du nemt binde salg og marketing sammen.

HubSpot Marketing Hub

Alt efter om du har brug for at øge din kundebase og salg, gøre din kundeservice mere effektiv eller bygge en hjemmeside, kan du købe adgang til fire forskellige produkter fra HubSpot: Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub og CMS Hub. De kan kombineres eller bruges hver for sig - det er helt op til dig og dit behov.

Hos Ackermann ligger vores store styrke i at udtænke e-mail- og marketing automation strategier samt implementere, drive og optimere e-mailmarketing. Derfor har vi primært fokus på HubSpot Marketing Hub.

Derfor skal du vælge platformen

Muligheder i Hubspot

Har du brug for hjælp til e-mailmarketing i Hubspot?