Nyhedsbreve

Kampagne e-mails – også kaldet nyhedsbreve – er manuelt udsendt email marketing fra din e-mailmarketing platform.

Hvornår arbejder du optimalt med dine nyhedsbreve?

Virksomheder som sender nyhedsbreve – og som har success med det – har en række kendetegn til fælles.

For det første er der en eller flere klare målsætninger for hvad kampagne e-mail indsatsen skal måles på (salg, bookinger, trafik og lignende).

For det andet er der en klar idé om hvem der skal sendes til og med hvilken frekvens, bliver der arbejdet med brede (til alle) eller segmenterede nyhedsbreve, og får subscriberne tilsendt en daglig eller en ugentlig kampagne email?

For det tredje har virksomheden styr på indholdet, dens tone of voice og formatet i selve e-mailene.

For det fjerde tester virksomheden løbende på alle de foregående parametre for at sikre, at indsatsen med kampagne e-mails løbende forbedres.

Hvilke typer virksomheder bør sende nyhedsbreve?

I Ackermann er vi af den overbevisning, at nyhedsbreve kan fungere på tværs af en lang række forskellige virksomhedstyper. Det viser vores mange cases og tests på tværs af en lang række forskellige industrier også.



▶️ Webinar

Skab mere salg med personligt indhold

Er du én af de 50% e-commerces, der sender generelle e-mails ud til alle dine subscribers? Så håber vi på at kunne gøre dig meget klogere i dette webinar hvor vi har selskab af Dion Førslev Pedersen fra Clerk.io til en snak om fordelene og ulemperne ved personaliseret og segmenteret indhold.

Vi er specialister i at skrive og udsende nyhedsbreve

Ackermann er Danmarks førende e-mailbureau. Vi hjælper bl.a. vores kunder med at få opsat, skrevet, designet og udsendt nyhedsbreve.

Book et møde og hør mere om hvordan vi kan hjælpe med Jeres nyhedsbreve.

Spørg Emil om nyhedsbreve

Kunne du tænke dig at vide mere om hvordan vi arbejder med nyhedsbreve? Så spørg vores Client service Director Emil, lige her: