B2B og E-mailmarketing

Få flere leads med disse 8 teknikker

“Havde vi nu bare været en webshop, så havde det været meget nemmere!”

Sådan oplever vi, at der er rigtig mange B2B-virksomheder, der tænker, når de skal til at udarbejde deres funnel til deres e-mailmarketing. Og vi forstår det godt - for kunderejsen for en klassisk webshop er noget mere forudsigelig end for en B2B-virksomhed. Netop derfor kræver det også lidt mere af dig, som e-mailmarketeer, når e-mailstrategien skal udvikles. 

Men det er ikke en umulig opgave, og værdien kan være stor. Det kræver bare, at du ved, hvordan du gør. 

Og det ved du, når du har læst denne e-bog!

Vi har nemlig samlet vores 8 bedste og vigtigste teknikker til dig, som gør dig knivskarp i arbejdet med e-mailmarketing for din B2B-virksomhed.

E-bogen tager dig blandt andet igennem:

✅ Hvilke kanaler du skal bruge, for at få flere leads ind i din funnel
✅ Hvordan du bearbejder de indsamlede subscribers
✅ Leadscoring til at identificere flere (potentielle) kunder

Vi har udviklet og arbejdet med dem gennem mere end 5 års arbejde i Ackermann, og skabt enormt gode resultater for vores mange B2B-kunder. Det er derfor teknikker, som vi ved virker! 🙌

Er du klar til at løfte din B2B email-marketing til næste niveau?

Hent e-bogen